עלייה בצריכת המים 

צריכה חריגה הינה צריכה הנמדדת במד המים הגבוהה מהצריכה הנמדדה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

העלייה בצריכה יכולה לנבוע ממגוון סיבות כגון:

  • נזילות מים
  • שינוי במספר הדיירים בנכס
  • שינוי בהרגלי הצריכה
  • גינון וכו'

חשוב לבדוק מהיכן נובעת העלייה - בצריכה הפרטית או בהפרשי המדידה בבניין מגורים, פירוט הצריכות מופיע בחשבון התקופתי.

על פי כללי רשות המים הוגדרו 3 מדרגות לחישוב סוגי הצריכות:

צריכה גבוהה - כמות המים שנמדדה במד המים השווה או העולה על 130 אחוזים אך נמוכה מ-150 אחוזים מהצריכה הרגילה.

צריכה חריגה - כמות המים שנמדדה במד המים השווה או העולה על 150 אחוזים מהצריכה הרגילה.

צריכה חריגה מאוד - כמות המים שנמדדה במד המים השווה או העולה על 200 אחוזים מהצריכה הרגילה.

אם לא אותרה הסיבה למקור העלייה בצריכת המים, ניתן לפנות אל התאגיד לעריכת בירור צריכה, וזאת עד ל- 30 יום ממועד האחרון לתשלום החשבון

הסבר על תהליך עריכת בירור צריכת מים

צרכן הסבור שהחשבון התקופתי שגוי (בשל צריכה חריגה או סיבות אחרות), רשאי להגיש לתאגיד "בקשה לעריכת בירור" באמצעות פרטי ההתקשרות המפורטים מטה.

התאגיד יבדוק את הפנייה וישיב בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ 10 ימי עסקים.

במידה והצרכן אינו שבע רצון מהתשובה הינו רשאי לפנות לתאגיד בבקשה לערוך בדיקות נוספות, או לשלוח את מד המים לבדיקה במעבדה.

אם יתברר כי יש לערוך תיקון בחשבון בעקבות תוצאות הבדיקות, תיקון החשבון יבוצע בהתאם לכללי רשות המים כולל הודעה בנושא. 

הנכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני:  [email protected]

 

לשירותכם תמיד,

תאגיד מי חדרה